Khamis, 19 November 2009

One Touch Parfum


The inspired perfume is not to be confused with the original perfume. The perfume name is just used to give the customer an indication of the scent. Our Perfume is 100% alcohol free.


Ok. Untuk One Touch Parfum ni saya jual yg baru. Bukan sample ya! Ia datang sekali bersama kotak yg cantik. Di dalam setiap kotak terdapat 4 botol [2 ml sebotol] pelbagai jenis parfum yg mempunyai fragrance original. One Touch Parfum tidak mengandungi alkohol dan ianya boleh di gunakan untuk bersolat. Dengan wangian yg tahan lama [lebih 8 jam], anda pasti tidak akan menyesal memilikinya.

Antara fragrance yg ada:

Women :

Tommy Girl, Issey Miyake, CK One, CK Eternity [RM 30]

Lancome Miracle, Living Dream Anna Sui, 5th Ave Nights Elizabeth Arden, Guess Pink [RM40]

Men :

CK Escape, Tommy Boy, Polo Sport, Cool Water [RM 30]

Diamonds Giorgio Armani, Boss Element Hugo Boss, Gucci Pour Homme, Advanture Davidoff [RM 40]

Reminder: RM 30 - RM 40 [nego] =)

Saya juga tidak keberatan jika tuan/puan/cik ingin membeli terus dari saya. Jika anda di sekitar KL dan Seremban saya boleh menghantar terus kepada anda tanpa sebarang caj tambahan.

Penghantaran ke rumah melalui pos akan dicaj RM5 sahaja.

Untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan, anda boleh terus hubungi saya di 012-2258565 atau hantarkan email ke aahg84@yahoo.com. Terima Kasih.






1 ulasan: